what time is it? its HOLIDAY time!

wah wah tajok entry x blh blah....hadoyaiii
org len da cuti sebulan,
aku baru nk cuti ari ny
* eh officially nya esok la 
1st of JUNE 2012!
cuti laq 2 minggu jew,
org len 2 bulan kot! 
hadoyaii kuasa 2! 
hahaha

but me, erghhhh dun care at all lah...
asal cuti, even 2 hari pun da memadai 
* haha cakap jo lobeh eh
because i believe in this :



emmm actually blog ny hanya utk 
esemen ICT aku....
yang finally da menutup tirainya 
cz da habis Sem 2

p seriously aku xtaw nape aku rajin giler nk menaip ini malam
mungkin sbb aku lonely 
*rummet n housemate da balik hometown masing2!
aku jo belum....sob...sob...
xpe2, esok nk pegi
sini:

haa tq pak cik google! 
kedah n penang
wait 4 me naaa!
dono y ase cam btol2 nk holiday kali ny
mungkin sbb tension selama 4 hari
*final exam Sem 2 yang agak tough!

aku jugak x sabar nak pegang, nak pelok, nak cium
budak tecik ny :


mesti daaaaaaa beeeeessssssssssaaaaarrrrr!
last aku tengok, last 3 weeks kot...
alaaa nape ase cam da lama eq duk cyber ny?
padahal baru 3 minggu kot
haishhh sbb xde moto nk pusing2 la ny
baba nak moto satu! plizzz baba plizzzzzzz
* i wish he could read this*
nak mintak malu :D
hehe

btw kedah n Penang please welcome me tomo yaa...
excited nk mkn pasembo' kat penang
*dono how to spell the rojak
last visit xdapat makan cz i prefer bukit bendera more! 
menyesal tak sudah...

k lah, tak nak mengarang panjang2....
da letih mengarang EMPAT esei koko 
yang super duper mengarut
* xpenah ase bodoh cm tadi
haha hiperbola di situ ye :D

but xpe2, kalo ada rezeki dapat la outstanding 
utk subjek lain :)
aku doa sangat2 result aku untuk 
Sem 2 ny much much better 
than last sem 
kalo boleh nak 10 outstanding! 
hahaha i wish   
subjek ada 8 je..
x salah memasang angan-angan kan..

lastly
betol2 last da
hehe


No comments:

Post a Comment