assignmentsssss !

090912
*tarikh cantik..jom kawen!
ooopppsss seksi la pulak! 

aku tak tahu kenapa aku rajin taip2 semata-mata nak hupdate blog rather than taip2 untuk siapkan esemen..
haihhh makin lama makin malas..pelik jgk..a again tak tahu kenapa..tambah-tambah pulak si ikhwan tu busy je memanjang...seminggu yang menyeksakan..dia yang terseksa sebab orientasi, aku pun terseksa jugak sebab tak dapat nak mesej2 sekerap dahulu.. oh my BM..luckily orientasi da habis! yehaaa bahagia lak ase.. hope2 dia x la busy cgt lps ny..tahu lah da jadi budak U..bini ni jgn buat2 lupa ye :) 
back to my esemen..erghhh byk giler giler giler..ny merdeka pnya pasal lh..sminggu burn begitu sahaja..nasib baik duit xburn cz makan preeee! *ye la xburn, kalo ari2 beli hot dog n fishball, burn jgk kn..nk2 pulak hrga mahal siot..rm 3 n rm 2..hidup di KL mmg camtu la kan..
xnak cite pnjg2 sal merdeka..cz ianya mmg pnjg..1 entry khusus untuk merdeka..mungkin taon dpn aku update! haha 
ny haa list of assignments yang telah memenuhi ruang desktop background ku b4 raya lagi..




some of them da submit, p mostly due date nya by dis week! perghhhh mmg xtdo mlm la jwbnya eden ny haa.. malas lagi malas lagi..kerja kalo xbuat last minute mmg xsah la kan..


see! haiyoo esemen xdisentuh, tapi blog blh plak update! kinda weird aku punya kes ny kan..hehe pelik tapi benar lah jawabnya..okay dah2..enuff..jom tdo! jam pun da 0148a.m 
till then bye2! 
090912

No comments:

Post a Comment