LARAS BAHASA

Betapa 'sayang'nya aku kat BM KOM smpaikan title entry pun sal assignment! puuuihhhh syg mmg sygg gilak!
p chill lah...ada 2 ari lagi kot..malam esok kita bertapa lah ye :)
okey here aku nak listkan aku punya assignment punya deadline:

kamis:BM KOM
jumaat:vocab log
isnin:report psycho

oleh kerana , aihhh skema la plak, ( effect bljr ngn TUAN Rekemen ) isnin cuti, so ari selasa la yew kna anto! 
me: puhliss Dr. Sunil...pity me! 
Sunil: go die! haha
*kemungkinan utk dia ckp bnda 2 impossible la kan? hehe 

haa tidak dilupakan, ari selasa jgk aku ada ujian amali kecergasan! haihhh kejam giler Kirkby nyh, bukak2 jew tup2 da kna ujian amali..mana aku nak buang lemak yang aku kumpul selama 3 ari 2? -..-

satu lagi citer pasal Cambridge Placement Test kol 1530 tadi! seyes aku ase bodoh giler tadi...dah la xcukup masa..haihhh stgh jam mana cukup bagi slow reader cm aku nyh! huhu p ape nak buat, hadap je lh result 2 nnti kan..redho je..lagipun miss Darch sdiri yg cakap soalan CPT ny utk level degree...aku? foundation pun xhabis lagi..mmg redho sengsangat la jwbnya.. 

lastly,nak tunjuk desktop lappy aku yg dah beransur susut kemuatannya :


yeaaayyy da nampak muka umi, my source of strenght...sory umi.. 
tdk disengajakan sblm ny nk tutup2 muka umi..hehe 

tergantung di sini saja! papai:)
till then muah muah!


No comments:

Post a Comment